Zamieszczone przez Agamek12
[O2] Tour II niska cena - na czym fabryka zaoszczędziła
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Agamek12paweł2, poważnie zapłaciłbyś za "gołego" kompakta 65kzł?
Ps.Mi to za bardzo na wyposazeniu niezalezy auto ma jezdzic i sie nie psuc.
a moim marzeniem nierealnym jest miec nowego jak nate czasy golego :wink: W124.Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Agamek12być wykonana mniej solidnie (mniej czasu na montaż) lub/i z gorszych (tańszych) materiałów.
A producenci celowo stosują słabą jakość no bo chyba nikt nie wierzy ,że w obecnych czasach nie da się obliczyć zużycia materiałów. Ostatnio czytałem o napędach pomp i producent mimo iż stosuje za miękki materiał to jeszcze z zbyt dużą tolerancją spasowania. Wałek przy każdym uruchomieniu silnika po prostu obrabia się aż w końcu ścina się. Problem wszyscy znają i jedynie złote rączki przy domowych warsztatach dorabiają elementy z odpowiednią grubością. A fabryka nie potrafi tego uczynić?
Ma się psuć -ludzie mają kupować
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EnriquezBiszczu napisał/a:
w życiu nie chciałbym po FL - brzydactwo z tymi światłami przednimi (no chyba, że w bardzo okazyjnej cenie)
Biszczu, co Ty za pierdoły wypisujesz.
OII przed FL to jest dopiero paskuda....O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Koledzy do Octavii 2 Tour da rade zamontować taki schowek?
Schowek na bryle - KLIKOblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomiktMondeo? Prosze cię.... Mam we flocie 2.0tdci 136KM - akurat użytkownik przesiadł się na nie z rozbitej octavii 2.0 tdi. Komfort? moim zdaniem wygodniej z przodu siedzi się w Octavii. Bezawaryjność? Po 400 km zatarł się silnik i wymienili na nowy (ale nie było łatwo i trzeba było czekać).
Fakt - może z tyłu w mondku jest wiecej miejsca, ale fotele i kanapy niewygodne.
Straszne tak sie prze4siąść z O2 na Mondeo. Przekaż kondolencje koledze.
Zatarty silnik w jednym aucie wiele świadczy o usterkowości auta.
[ Dodano: Pon 26 Gru, 11 13:53 ]
Zamieszczone przez tomiktpandzik,
wybrane przez ciebie modele są synonimami zawodności (przynajmniej dla mnie)
[ Dodano: Pon 26 Gru, 11 13:57 ]
Zamieszczone przez BigPozatym O II to prawie klasa średnia
Co do Laguny sie nie upieram. Jechałem tylko raz i wydala mi sie bardzo komfortowa. O2 i O2 FL w najtanszych wersjach nie mają z nią szans. Bardziej chodzi mi o to, że warto zainteresować sie klasą średnia (chociażby jak pokazał Agamek - Avensisem).
Jeszcze link świadczący o starsznej usterkowości Forda http://www.samar.pl/__/3/3.a/60847/R...l?locale=pl_PL
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pandzikBig napisał/a:
Pozatym O II to prawie klasa średnia
Taa, a Suberb to przecież konkurent A6 i BMW 5.
Licza sie centymetry :diabelski_usmiech i tu O2 robi robote :diabelski_usmiechTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Ale moim zdaniem OII i Mondeo to dwa różne światy. Pisanie jakie one są zawodne to po prostu jakaś bzdura. Może i Octavia się nie psuła ale co tam się miało psuć? korby w tylnych drzwiach czy elektroniczny termometr? Śmiechy np. z Mondeo świadczą jedynie o braku wiedzy o tym samochodzie. Od kiedy VW wycofał się z pompo wtrysków nagle VW zaczęły się psuć. Ale jakoś o tym cisza w tym wątku .
Mondeo od 2008 roku ( jak się nie mylę) stosuje 2.0 TDCI 140km który jakoś w niczym nie jest gorszy od VW 2.0 TDI . Dwumas starcza na ok 200tyś.km a wtryski padają znacznie rzadziej niż w VW.
Tak więc więcej obiektywizmu panowie. To ,że VW i Skoda rzadziej się psuła brało się to głównie z braku elektroniki która odkąd pojawiła się w ww. markach sprawia podobne jak nie większe problemy ( przykład Passata i jego układ kierowniczy lub wtryskiwacze połączone szeregowo )
Jak popsuje się Fiat lub Ford każdy mówi wiadomo auto na F . Jak popsuję się VW mówi się miał pecha zdarza się . Bo mojego stryjka kolegi babci stryjek miał VW co miał 2 mln km i tylko olej zmieniał...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez b8tzZamieszczone przez Lelonnie było takiego silnika nigdy w Mondeo
Komentarz
-
-
shok, Moje przeżycia z 2.0tdci rodem z PSA:
- rozszczelniona chłodnica oleju->zatarty silnik
- pompa CR dwa razy wymieniana
- czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej (wymieniany z całą listwą)
- teraz zaczyna ciec olej spod miski olejowej
Generalnie autko się teraz uspokoiło, jeździ i odpukać nie sprawia problemów. Ani focus ani mondeo. Mondeo idzie moim zdaniem ospale, focus - z racji że jest mniejszy i lżejszy zapierdziela jak szalony.
Ale odbiegamy od tematu...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gebekLicza sie centymetry i tu O2 robi robote
Co do psucia się O II. Hmm, nie wiem jak u was, ale u mnie przez 4,5 roku były 2 (słownie: dwie) awarie: 1. awaria pierścienia ślizgowego za kierownicą, 2. awaria czujnika prędkości obrotowej silnika. Tak wygląda według was psująca się Octavia II?? No to ja chcę, aby kazdy mój następny samochód miał takie kłopoty i awarie w tożsamym okresie czasu
P.S.
To chyba jedyne forum gdzie tak bardzo nażeka się na samochód dla którego to forum jest stworzone
Niedługo nowicjusz wchodzący na to forum będize się zastanawiał, czy to forum milośników czy też może ... przeciwników Octavii.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mkania777Koledzy do Octavii 2 Tour da rade zamontować taki schowek?
Schowek na bryle - KLIK
[ Dodano: Pon 26 Gru, 11 17:05 ]
Zamieszczone przez shokAle moim zdaniem OII i Mondeo to dwa różne światy.
Znam dobrze Focusy i Mondeo (od 2008r.) z silnikami 1,8 i 2,0 TDCi i złego słowa o tych autach powiedzieć nie mogę.
Komentarz
-
-
Jeden moj Kolega mial Mondeo (poprzednia wersja) z 2001 r. bodajze z silnikiem TDDI i nic mu sie nie dzialo oprocz kilku niewielkich usterek i rdzy....
Drugi moj Kolega mial Mondeo z silnikiem TDCI i dwa razy wymienial wtryski i sypalo mu sie prawie wszystko... po drugiej wymianie wtrystkow zaczal nienawidzic ten samochod i go sprzedal (zaznaczam, ze paliwo lał na stacjach duzych bo na swoja firme i nie oszdzedzal).
Ogolnie jak sie przejrzy forum Forda to niestety (albo stety) jest bardzo duzo osob, ktore narzekaja na rozne elementy osprzetu tych pojazdow (u nas tez jakies marudy zrzedza, ale na jakies bzdury zazwyczaj - ciekawe co by bylo jakby sie im zaczely maszyny sypac jak niektorym na forum Forda... bylaby chyba czarna rozpacz...).
Ogolnie mi sie Mondeo nowe bardzo podoba, ale diesla bym nie kupil, najwyzej benzyne. Wada tego samochodu jest tez to, ze jakos slabo trzyma wartosc...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigNo wiec zapewniam was, że ich obchodzi przestrzeń na ich nogi czy głowę !! A tu O II to pełnoprawna klasa średnia bez zadnych "prawie" ! Miejsca z tyłu w O II jest tyle samo co w Hondzie Accord (w Hondzi echyba nawet jest go tam mniej
naniu do 257 cm w O2.
I to daje znaczny wzrost komfortu,a podwojne wahacze z przodu tez robia robote w
porownaniu do Mc phersona.
I to daje klase srednia nizsza...moim zdaniem :wink:
Poza tym jest jeszcze roznica szerokosci aut klasy sredniej i kompaktow.
To tak jak z Superbem...dlugoscia pasuje do klasy sredniej wyzszej,ale szerokoscia juz nie.Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108ciekawe co by bylo jakby sie im zaczely maszyny sypac jak niektorym na forum Forda... bylaby chyba czarna rozpacz...).
Najmniej narzekają ludzie na OIITour no bo co tam ma się popsuć? Zegarek... bo chyba nie bi-xenon ,hydrauliczne zawieszenie a może grzana przednia szyba :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gebekAle liczy sie tez rozstaw osi,a tu Accord ma 270cm w porow
naniu do 257 cm w O2.
Dlatego piszę ze O II nie ma sie czego wstydzić przy porównaniu do klasy średniej.
Zamieszczone przez gebeka podwojne wahacze z przodu tez robia robote w
porownaniu do Mc phersona.
Co zaś do Accorda, fakt ten zawias sprawia, że na równych drogach to auto jedzie jak przyklejone. ale juz na nierównych lub dziurawych drogach podskakuje jak piłka a 17" koła po wpadnięciu w koleinę niosą auto za tą koleina.
Zrobiłem najnowszym Accordem 2.0 16V Executive ok. 400 km. Piękne auto o sportowym zacięciu i niesamowicie mi sie podoba, ale niestety na równe drogi.Czarny Elegance
Komentarz
-
Komentarz